26 december 2016

woon inspiratie

De kerst is weer bijna voorbij en dan heb ik er altijd zo'n zin in om mijn huis in nieuwe kleuren te schilderen, en niet alleen de muren en vloer, ook de kasten.

Ik heb altijd moeite met de beslissing welke kleur het moet worden, deze zwarte vloer vind ik heel erg mooi maar durf ik niet aan. Daarbij heb ik twee witte herders die het hele jaar door haar verliezen...

Dit is rust, zo mooi!

Antraciet met stoere materialen als hout en metaal

Mooie roomdivider

Heel mooi in wit met zacht groen-blauw



 fantastische slaapkamer!

Mooie kamer met zwarte en grijs groene accent kleuren.

3 opmerkingen:

  1. Mooi en inspirerend. Wij wonen in een rijksmonument en de vloeren zijn al eeuwenlang estriken en daar mogen we niets aan veranderen, het is ook goed zo. En gelukkig gebruiken de Friezen in deze streek ook de grijze kleuren. Okok dat was al zo, houtwerk grijs en muren wit. Dat laten we ook zo. Maar blijf genieten van de prachtige sfeerfoto,s van interieurs ja en ook bij mij kriebelt het altijd. Dus ik schuif en verander en blijf gebruik maken van de traditie die hier aanwezig is. Fijne jaarwisseling en een liefdevol, inspirerend 2017/

    groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie Pauline. Wit, grijs en hout vind ik ook heel mooi in een interieur! Ook voor jou een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zitten inderdaad wel wat prachtige plaatjes bij. Vooral de roomdivider en de donkere gietvloer daarboven vind ik mooi. Ik denk dat dat ook heel rustig kan zijn wanneer je deze twee met elkaar combineerd...

    BeantwoordenVerwijderen