4 mei 2014

Tuin en veranda

Wanneer het maar kan ben ik in mijn tuin te vinden, soms om rustig te genieten maar vaak ook om lekker in te rommelen. Ik ben dan ook gek op foto's van tuinen van andere mensen om idee├źn op te doen. Mijn oude druif heb ik een aantal jaren geleden weg moeten snoeien maar er zijn er twee voor in de plaats gekomen. Helaas zijn ze nog niet zo groot als deze op de foto.

Mooi plekje om te genieten en relaxen.

Wat je met een oude ladder kunt doen, mooi!

Beschut tafelen.

Wat een leuke lampjes.

Secret garden.

Kleurig en beschut.

1 opmerking:

  1. Hello! I am happy that you like my photo of a garden in Provence (the first one in this post), but please credit my site as the original source: LaDolceVitaCalifornia.com. Thank you! - Kirsten Honeyman

    BeantwoordenVerwijderen