12 september 2012

Trap

Eigenlijk heb ik er nooit zo bij nagedacht om van mijn trap een 'kunstwerk' te maken. Mijn trap is wit met als antieslip halve maantjes van vloerbedekking er op. Niet de mooiste oplossing maar zo af en toe volgt een van de honden mij naar boven en wanneer ze naar beneden lopen hebben ze wel iets houvast nodig om niet uit te glijden. Maar deze trappen zien er zo leuk uit dat ik misschien eens op zoek moet naar een andere oplossing.
Deze treden lijken wel mooie opbergdozen.

En deze trap vind ik heel erg mooi
Deze is heel grappig


Een boekentrap en een trap met een spreuk erop
                                             

                                    

Wat simpeler maar niet minder mooi, naturel kleuren en kaarsen

Wat een mooi idee, een trap met de kanten loper


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen