6 september 2012

Strandhuis

Eén foto bewaar ik al heel lang, van een woonkamer met een heerlijk strandgevoel. Hierbij komen toch weer de zachte kleuren blauw naar voren. Een woonkamer met een lekker vakantiegevoel. Mijn grote kast moet over worden geschilderd omdat hij van koffieroomwit naar een lelijke kleur geel is verschoten en ik weet nu dat ik hem wit ga schilderen. Ik heb getwijfeld over een grijstint maar als ik dit weer zie weet ik het, en de lichtblauwe binnenkant komt er ook.


De tafel mat de tak met kaarsjes staat wel erg gaaf. Zo te zien zijn er glazen waxinelichthoudertjes op de tak geplakt. Foto daaronder zijn er gaten in de tak gemaakt om de waxinelichtjes in te doen.


Houten tafels met witte stoelen en accessoires en lantaarns met kaarsjes en het strandgevoel begint te komen.



En natuurlijk veel zachtblauwe en zeegroene tinten .





En een paar muurdecoraties in strandstijl en volgens mij heb je dan zo een huis met vakantiegevoel.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen