10 september 2012

Wooninspiratie

In mijn huis heb ik een 'doorzonkamer'. Een woonkamer waarbij je, als je buiten voor het raam staat, er dwars doorheen kunt kijken tot in de achtertuin. Geen verstophoekjes dus maar daar wil ik binnenkort verandering in brengen. Een hoekje met privacy om je wat in terug te kunnen trekken zonder meteen gezien te worden van buitenaf.
Hier hebben ze twee deuren midden in de kamer gemaakt en het geeft een heerlijk rustig hoekje


Een lekker lui hoekje achter de openhaard, wel jammer dat je de vlammen niet kunt zien zo.

En onder de trap hoekjes, dat geeft ruimte. Helaas zitten daar in mijn huis alle lelijke water en electra meters.

En een 'heel veel kleine kamertjes' huis. Alleen door al het glas is niet gezien worden er niet bij.

Dit moet ook een boekenhoekje zijn, maar wel een waar je lui kunt lezen. Of is dit toch meer een slaapkamertje. Wel heel knus.

En slaapplekken kunnen er heel gezellig en besloten uitzien in een slaapkamer. Hoe gaaf is dit...



Het geeft toch een veilig gevoel zo'n bedstee achtige slaapplek.
En voor buiten een beschut bohemian plaatsje op de veranda

Wat een mooie werkplek is dit. Een kleine achterkamer die ook als relaxplek kan dienen.

Het idee met de deuren zet mij aan het denken, maar dan met kasten als room divider. Ik heb nog zoveel tijdschriften die ik daar weer in kwijt zou kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen