25 juli 2012

Veranda

Ik ben in het gelukkige bezit van een veranda achter mijn huis. Wat een heerlijke plek om in de zomer te zitten maar zelfs tot lang in het najaar is het er genieten. Wanneer de temperatuur lekker is maar er toch regen valt zit ik buiten met de honden onder het afdak van de veranda. Ik heb alleen nog niet de kans gekregen om deze gezellig aan te kleden dus wanneer ik ideeen tegenkom sla ik ze meteen op.


Eigenlijk lijkt dit meer een tuinhuisje met een veranda van stof ervoor maar mijn veranda zit ook gedeeltelijk glas in aan zij en een stukje voorkant.

Een wit met blauwe inrichting, het lijkt eigenlijk meer een kleine cottage, dan een veranda.

Dit lijkt wel een snoepwinkeltje, maar ik vind de vloer zo leuk.


Dit is precies het idee wat ik voor mijn veranda heb, alleen ben ik dan mijn zithoekje achter glas kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen