6 juli 2012

Mooi wit wonen

Kijk nou hoe weinig er voor nodig is om een heerlijke sfeer in je woonkamer te krijgen, hier krijg ik een vakantie gevoel van.
Ik hou niet van kleurtjes, daar ben ik zo snel op uitgekeken maar wit vind ik een heerlijke relaxte kleur.

Alhoewel ik deze groene kleur best uit zou willen proberen in mijn woonkamer. Een zelfde tafel zal er ook over niet al te lange tijd bij ons staan, onze lange eettafel word helemaal opgevreten door houtworm maar deze tafel is zo'n jaar of 15 geleden met zoveel moeite door de deur heen geperst dat het wel weer wat moeite zal gaan kosten om hem de kamer uit te krijgen. En de stoelen die op deze foto om de tafel heen staan zijn ook helemaal favoriet, althans soort gelijke stoelen. Het punt is dat ik veel aan de eettafel zit dus de stoelen moeten wel comfortabel zitten.

Wat een leuk idee om de namen van familie en vrienden op je salontafel te schilderen, dat staat superleuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen