13 mei 2012

Tuin

De achtertuin begint weer mooi groen te worden. Vooral de rozenstruiken klimmen op het moment hard. De tuin is twee jaar geleden helemaal op z'n kop gegaan dus er zijn nog plekken waar nog wat beplanting bij moet komen. De zijtuin is nog een bende maar die wil ik dit jaar aanpakken. Er moet een stuk van de voortuin bij getrokken worden en daar zal eerst een schutting om gezet moeten worden voor er planten de grond in kunnen. Daarvoor heb ik al wel een paar leuke ideeën gevonden.
Dit vind ik wel een hele gave groene buitenplaats.

en ik hou wel van "rommelhoekjes"

Maar dit is ook wel heel leuk, ik denk toch niet voor mijn tuin.

deze tuin spreekt mij ook wel aan maar ik denk dat de eerste tuin het meest mijn smaak is. Was die maar vast af....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen