12 mei 2012

DIY

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, er is zoveel moois dat ik nog zelf zou willen maken. Dat kom ik tegen op DIY sites en sla het op want ooit komt het er vast nog van.
De vraag is hoe mensen soms op ideeën komen. De meeste dingen zijn niet moeilijk om zelf te maken en vaak gemaakt van materiaal dat je anders weg zou gooien.
Deze waxinehouder lijkt me heel gezellig staan onder de pergola en niet moeilijk te maken van een paar jampotjes. Als het gaat schemeren gezellig een paar lichtpuntjes in de tuin.
t

En in de winter komen er zeker jampotjes aan mijn veranda te hangen maar dan met kerstlampjes er in.

Deze waxinelicht houders zijn gemaakt van blikjes van tonijn of zalm. ze zijn bekleed met stofjes of restjes behang of inpakpapier, met een gaatje in de bovenkant om ze aan een touwtje op te hangen.

Deze tak met lichtjes heb ik inmiddels hangen op de veranda, dat staat gezellig als met de schemer de kaarsjes aan gaan. Ik heb er metalen en houten harten bij aan gehangen.

Leuk idee, lampen gemaakt van teiltjes

En lampjes van lepeltjes die wel erg leuk zouden staan boven het aanrecht. Zo zijn er nog zoveel leuke dingen die ik zou willen maken, vooral de tuinideeënmap lijkt uit te puilen In mijn tuin lijk ik ook nooit klaar, daar is altijd wel weer een hoekje dat anders moet worden, dus nog genoeg te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen